יום שישי, 5 בנובמבר 2010

ברוכות הבאות!


אני לא יודעת אם הצלחתן להבין את זה מהבלוג שלי או לא, אבל אני מגה-רכושנית לגבי הפריטים שלי ומאוד קשה לי להיפרד מהם. כך שבעצם הרעיון לפתוח חנות אינטרנטית עלה במוחי פחות או יותר מרגע הקמת הבלוג, אבל רק עכשיו אזרתי את האומץ הנדרש כדי להיפרד מהפריטים שלי בפעם האחרונה, להכניס אותם למעטפות מבוילות ולשלוח אותם הרחק ממני, הישר אל הידיים שלכן.


כמות הפריטים כמובן תגדל עם הזמן, וכבר מעכשיו אני מבטיחה לכם שהמגוון יהיה רחב כבר מההתחלה. מה בתוכנית? תכשיטים ובגדים מארוני הפרטי שהגיע הזמן להיפרד מהם, תכשיטים שהכנתי בעצמי וגם דברים שהזמנתי באינטרנט וכשהגיעו החלטתי שיהיה מוטב למצוא להם בית אחר (כיוון שהמקום בבית שלי מוגבל). בכל מקרה, כל הדברים הם במצב מצוין (חלקם עדיין באריזות המקוריות!).


אני אשתדל לכתוב פה בצורה המפורטת ביותר לגבי תכונות הפריט ומידותיו. במידה ועדיין נשארו לכן שאלות שלא נענו, אתן מוזמנות לשלוח לי מייל (כתוב בצד שמאל של הבלוג) ואני מבטיחה לענות.
לגבי הסדר הקניות עצמו - הוא כתוב במסודר בצורה שקשה להבין לשתי פנים כך שאני סומכת עליכם שיהיה בסדר.


שתהיה חווית קניות מוצלחת :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה